22.8.2015

Probba in my heart

Sain eilen yllättäen postia, joka sai mut kyynelehtimään liikutuksesta. Kyseessä oli tervehdys Mikkelistä ainejärjestöltäni Probbalta. Paketti oli pullollaan kaikkea pientä kivaa ilahduttamaan mun pitkiä sairaspäiviä, mutta kaikista ihaninta oli kuitenkin kortin takapuolelle kirjoitettu teksti, joka avas välittömästi mun kyynelkanavat ja teki mut käsittämättömän onnelliseksi siitä, että saan olla osa meidän hienoa Probba-yhteisöä. Näin kauniita sanoja lukiessa tulee pakostakin sellanen fiilis, että oon onnistunut ihmisenä edes jossain ja samalla toivottavasti myös rikastuttanut muiden elämää.



Kiitos Probba, ootte aina mun sydämessä ja teidän tuki on mulle korvaamatonta. Toivottavasti nähdään pian.

Böönalove,
Jutta

2 kommenttia :

  1. Vitsi miten inspiroiva blogi sulta löytyy, vinkkasin siitä omani puolella:)

    http://wwwintensewellness.blogspot.fi/2015/08/newly-found-blogs.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia tästä kunniasta! Olenkin jo tarttunut sun blogiin lukijaksi :)

      Poista